Bonde söker fru - reloaded

En kass Matrix-referens där. Jag vet.


Men Bonde söker fru, detta fina och fantastiska program, igen. Kärlekskranka bönder och små(super-)desperata singlar säger så många roliga saker. I dagens program var det dags för slutfasen i gruppdejten och alla försöker göra så många och så bra intryck som möjligt på sina potentiella framtida äkta hälfter. Dagens skojighet uppstod under en tête-à-tête mellan Bonde-Tomas och Ulrika. I hennes i efterhand pålagda prat till scenen säger kvinnan: Jag och Tomas har samma kemi.

Det blir här ett litet No shit Sherlock-moment. Det är visserligen ett par år sedan jag senast öppnade en biologi- eller kemibok men jag har inte hört om några revolutionerande upptäckter gällande detta så jag tror att vi gott kan anta att alla människor har samma kemiska uppsättning som kroppen består av.

För den som nu vill idiotförklara mig: jag är mycket väl medveten om att det som kom ut ur Ulrikas mun inte alls var det hon faktiskt menade. Det hon menade var med stor säkerhet att det finns kemi dem emellan eller att de liknar varandra till personligheten.

Men ska're va', så ska're va' å då ska're va' rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0