Ofrivillig nattuggla

Om 4,5 timmar ska jag gå upp. Ja, det vill säga, jag ska gå upp då om jag hinner gå och lägga mig först. Det är inte troligt att John Blund kommer och besöker mig denna natt.

Som jag skrev i början av veckan har jag denna vecka en mardrömsvecka och mitt försök till att göra och följa en to-do-list sket sig ordentligt.  Min ambition att pressa mig lite över min orkesgräns tidigare i veckan och i helgen sket sig också. Så här sitter jag nu, redo att gå och hämta nattens andra balja med kaffe.

Jag skulle inte gnälla så mycket över en all-nighter om det inte vore för det faktum att jag har skola från 8 till 17 imorn. Tidigare gånger som jag varit vaken i ett helt dygn eller mer har jag kunnat stupa i säng, men denna gång ska jag alltså efter färdigställande av finaluppgift i grafisk design bege mig till skolan, lyssna uppmärksamt och sedan bege mig hem till mina föräldrar för en långhelg där. Det blir alltså till att vara uppe i över 1,5 dygn innan jag får vila ögonen.

Men i alla fall, min grafiska profil över mitt fiktiva företag Sockerbagaren är snart klar. Jag är på sidan 11 för tillfället, men det hela kommer nog att sluta på sidan 13 eller 14. Tur att profilen mest ska bestå av bilder! Men så kommer den ack så skojiga reflektionen som ska vara mellan 2 och 4 sidor lång.

Alla ni andra nattugglor, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0