Gott folk, jag tror att jag är färdig!

Jag tror att jag har redigerat min sista lilla blomma i min slutuppgift på kursen i digital bild. Och såhär ser resultatet ut:



Det är ganska nära den mentala bild jag har haft hela terminen av hur jag ville att denna uppgift skulle bli. Men det blev ännu lite mer surrealistiskt då bilden på mig i all redigeringsiver nästan ser ut att vara tecknad i blyerts.

Men jag känner mig nöjd. Hoppas bara att läraren blir det också.
Jag ska grunna några dagar till på bilden, sedan skickar jag in den!


Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

du ser väldigt väldigt väldigt oäkta ut. blommorna är fina, men du ser inte mänsklig ut. fast det konstrasterar mot blommorna på ett tydligt sätt. kanske var meningen?

2011-05-26 @ 23:19:01
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 18:56:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0