Jag emmigrerar till Amerikat!

Jag tror tamejsjutton att jag ska flytta till det prima landet i väst! Saken är biff!

Saken blev biff när jag nu slösurfade istället för att skriva på min kritiska granskning av en doktorsavhandling och hittade National Grammar Day.

I USA firar man varje år den 4 mars National Grammar Day. Hur underbart är inte det?

March forth on March 4 to speak well, write well, and help others to do the same! (En liten ordvits bjuds det också på denna högtidsdag. Man bara måste älska det)

Bara för att hylla denna den finaste dagen på hela året får ni några vackra grammatikfel på engelska. Kan ni hitta felen? Personligen tycker jag att den sista är den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0