Halshuggning? Nackskott? Klantskalle...

Sedan 06.20 idag denna ljuvliga måndag har jag suttit i Sketchup och gjort en 3D-modell av en egen mobil. Drygt fem timmar senare är modellen färdig och jag tänkte börja skriva rapport om mitt arbete med modellen.

CRAP!

Fem timmars jobb och jag har inte printscreenat en enda liten gång. Mina lärare har dille på printscreens och det ska vara med i varje rapport för att enklare visa vår arbetsprocess.

Jag tänker ju inte trycka på Undo genom fem timmars arbete för att fejka fram printscreens och jag har inte arbetat i lager så att jag skulle kunna fuska fram printscreens genom att dölja vissa lager. Det får bli till att skriva en sjuuuuukt bra rapport med vansinnigt långa förklaringar och utveckla varenda litet streck till en avancerad detaljbeskrivning.

Jag hoppas att lärarna inte halshugger mig (tur att kursen är på distans och att lärarna befinner sig i Umeå) för nu är rapporten både printscreenlös och FÖRSENAD med snart ett dygn. (Det kan nämligen tänkas vara så att jag har kanske eventuellt tagit på mig lite för mycket denna termin och hinner inte riktigt med allt på utsatt tid...)

Jag lägger upp min mobil här när jag också gjort min reklam för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0