Julia i Underlandet

Jag har precis börjat på slutuppgiften till kursen i digital bild. Denna uppgift består i att göra ett surrealistiskt montage/kollage och jag tänkte göra ett Alice-i-Underlandet-inspirerat montage. För några veckor sedan var jag ute och fotade en massa blommor och idag ska jag leka dress up med smink och kläder för att hitta de perfekta kläderna till bilden.

Förutom att blommorna kommer att se gigantiska ut i bilden och jag jätteliten, tänkte jag att jag ska göras i svartvitt som en kontrast mot bildens övriga färgexplosion.

Så om ett antal timmar (vågar inte tänka på hur mycket redigering jag har framför mig) är bilden klar och kan läggas upp här!

Kommentarer
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

MYCKET SPÄNNANDE

2011-05-17 @ 17:20:22
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0