The other me

Stilisten - jag - är inte enbart språknörd. Jag har andra intressen. Givet är att de flesta av mina intressen berör språk på något sätt: exempelvis gillar jag att läsa. Men jag har alltid haft en kreativ ådra, så att säga. Sedan jag fick min första ask med kritor (fritt hittepå för att det låter bra i texten) har jag ritat, tecknat, målat, kladdat, doodlat. Men så när jag blev äldre och mer stressad upptäckte jag en ny konstform - foto. Sekundsnabbt kan man skapa ett helt nytt konstverk.

Det var kärlek vid första ögonkastet när jag plockade upp min första kamera, en engångskamera. Nu arbetar jag lite mera professionellt och skippar engångskameran. Min Canon Eos 1000D är numera min bäste vän (ja jag väljer att sätta ett maskulint e på bäste eftersom jag tycker att min kamera har lite manliga egenskaper)(frågor på det?).

Så. Min blogg, mitt forum. Här kommer ett urval av mina bilder.



Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag har sagt det förut men jag kan säga det igen - jag älskar dina bilder.



De är lite speciella, lite egna och det är fint, för de är.. du.

2010-10-27 @ 09:50:41
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0