Är DU min läsare?

I denna blogg förbehåller jag mig rätten att diskriminera. Detta är inte en blogg som riktar sig till ALLA, den så kallade breda massan. Utan jag väljer att ta fasta på 3 egenskaper som jag vill att min publik ska ha.

DU
  • som gillar språk
  • som gillar humor och satir
  • som är intresserad av omvärlden
kommer att ha (stor?) behållning av denna blogg.

Ni andra, tack så mycket för er uppmärksamhet this far.
Är du modig, får du så klart stanna kvar.

Mina skäl för att diskriminera är enkla.
För att i slutändan erövra världen måste man börja någonstans, i liten skala. Dessa 3 egenskaper är en början. Det är som Starbucks (för att utnyttja det jag lärde mig av föreläsningen igår - pratas det om kaffe så spetsar jag öronen). Starbucks riktade sig inte till ALLA, utan till urbana, lite rikare och stressade människor. 3 egenskaper och en himla massa take away-kaffe senare har Starbucks tagit världen med storm. We gotta have that coffee! Och det är lite så jag tänker mig denna blogg. Jag sätter upp 3 egenskaper, skriver som tusan (roliga och intressanta inlägg förstås) och skapar ett beroende hos dig, hos er, min publik. You just gotta read this blogg by Stilisten!

Men jag börjar som sagt i liten skala.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag gillar't! bra initiativ, och definitivt bra slutsats av det du skrev om förut på annan plats. jag ser fram emot uppföljningen!

2010-10-22 @ 18:46:03
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0