Ber om ursäkt för dålig uppdatering.

Ursäkta, jag ber så hemskt mycket om ursäkt, förlåt.

Jag är helt uppslukad av mitt pluggberg och stundande jobbstart (medan ni övriga super loss på valborg kommer jag att jobba 8-18, åka hem, äta, sova och jobba 9-18 börjar nämligen sommarjobb på Kolmården denna helg). I alla fall, jag skriver om sex i parfymreklamer och jag är numera glad om jag aldrig mer behöver skriva orden sex, sexualitet, sexuell ton etc never ever again. När jag inte skriver om sex läser jag om hejdlöst spännande photoshoprelaterade saker såsom adjustment layer, smudge tool, penslar och så vidare. När jag inte håller på med photoshop försöker jag förklara för min lärare i en rapport varför jag vill skriva en vetenskaplig essäsamling istället för en uppsats. När jag inte håller på med det försöker jag hinna med att göra lite på projektarbetet som rör sig långsammare än en snigel en dag då värmen får asfalten att koka. Någonstans däremellan sover och äter jag.

Frågan, vars svar vi väntar på med stor iver, är: Kommer jag att hinna klart med allt som ska göras till den 5 juni? Tvek på den va. Eller så hinner jag klart men får ett gigantiskt psykbryt därefter.

Positiv nyhet: Jag är färdig och godkänd på kursen i grafisk design och här är de grejer som jag gjorde till slutuppgiften!

Brevpapper




Förkläden





Tårtkartonger


Kuvert



Hemsidor






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0