Måndag, härliga måndag!

Språknörden hade ambitionen att vara plugghäst hela helgen, men det bidde bara en ynka liten artikel då jag värnar mina lördagar i horisontellt läge i soffan. Alltså sitter jag nu denna måndag med en kopp kaffe jämte mig redo att ta igen 40 timmars fotoredigering. Oh yes, ljuvlig start på veckan!

Nu ska en mamma och en barnvagn raderas, strandtennisracketar ska placeras till vänster om den vänstra ungen, ett sandslott ska infogas mellan två barn på ett naturligt sätt, horisonten ska rätas upp och bildens ljusförhållanden ska ändras. Och inför varje ändring ska jag ta en printscreen att infoga i det dokument där jag ska beskriva min arbetsprocess noggrannt.

Har din vecka börjat bra?

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Inte som jag hade önskat, men jag ahr en fin syster <3

2011-02-21 @ 12:21:58
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0